Yine çok güzel bir Agatha romanı. Bir solukta bitecek, üstüne çok düşündürmeyen bir kitap. Genelde öncesinde ağır bir kitap okuduysam veya yavaş bir roman, sevmediğim bir tür okuduysam arkasına bir Agatha romanı okuyorum. Önceki kitaptan kalan yorgunluğumu alıyor
Yıllar önce ölen bir çiftin olayının aydınlatılması üzerine geçen bir kitap.
-Spoiler-
Şahsen yarıdan sonrası çok tahmin edilebilir, ikizler dahil olunca biraz kurgu belli oluyor. Yinede çok güzeldi.
-Spoiler-