Türkiye insanı hep zormuş
25 kısa öyküden oluşan çok güzel bir kitap. Bazı öykülerde ilk dediğimi anlıyorsunuz, bazı öykülerde "ee şimdi ne oldu" diyor insan.
Eski türkçe kısımlarda bazen zorlanma olabiliyor ama ben çok beğendim. Öykü insanı olmadığım halde beni içine çok güzel aldı.
Hem türk edebiyatı, hem öykü seven herkesin yolunun kesişmesi gereken bir kitap