Kitapla ilgili hislerimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Mükemmel bir kitap. Kısacık sayfalara kapitalizm, ırkçılık, açgözlülük, her şey sığmış
Kino'nun başından geçen bir kaç günü okuyoruz. Başka ülkelerden gelip Kino'nun halkının topraklarını gaspetmiş, onları fakirliğe mahkum etmişler. Bebeğini akrep sokmasıyla başlayan macera bambaşka bir yerde bitiyor
Okurken duygudan duyguya geçeceğiniz, bir çok insanlık meselesinin ele alındığı bir kitap. Lütfen hayatınızın bir noktasında okuyun, okutturun