Yüksek beklentiyle okuduğum kitaplardan biriydi, benim için beklentimin altında kaldı. Bana kalırsa daha çok sembolik, yumuşak bir büyüme hikâyesi; edebi olarak çok sarsıcı değil. “Hafif, mesajlı bir şey okuyayım” diyenlere gider ama derinlik arayanı pek memnun etmez bende olduğu gibi.