Kitap tasarımı ve konusu gerçekten çok güzel gelmişti ilk dikkatimi çektiğinde. Fakat yazar kendi bakış açısını kitap karakterlerine aşılamış hissi verdi okurken. Yazarı tanımıyorum. LGBT destekliyor mu vegan mı bilmiyorum.
Ama kitabı okurken bu konulardan hoşlanmadığım için okurken rahatsız olduğum yerler oldu.
Üstelik bir bebeğin babası ve bir de başrol erkek olması bana garip geldi. Genelde bebeğin babası ile iletişim kesilir bir olay olur ve kız karakter başrol erkekle paylaşır her şeyi. Bu kitapta iki erkek de kadın karakterin hep yanında olmaya çalışıyor. Tuhaf geldi.
Beklentimi karşılamayan bir kitap oldu.
En Beklenmedik Anda