·112 syf.····Okunma: 11 Şubat 2026 16:03 Sosyal medyadan ismine fazlaca hakim olduğum ama inat edip okumadığım o yazar Seray Şahiner.
Bu kalemle tanışmakta biraz geç kaldığımı itiraf etmeliyim.
Kitabın dili akıcı, konusu senden benden bizden yani hayatın içinden. Kadınlara özgü bir kitap gibi görünse de erkeklerin de okuyup hayatın gerçekleri ile tanışmaları lazım. Şahit oldukları ama ellerini uzatmadıkları, yardım etmedikleri, görmedikleri yaşamları görmeleri açısından. Kadın onlarda da var anne, kardeş, yeğen, kuzen sonuçta.
Antabus isminin kitabı okurken bu kitaba verilecek en anlamlı isim olduğunu anlıyoruz. Onun gibi yarım yarım yaşanan ve sönen birçok hayatı çevreden, kitaptan, televizyondan değil yaşarken öğrenen kadınlarımız sizlere güç diliyorum...