·288 syf.····Okunma: 11 Şubat 2026 00:00 Freıda McFadden’dan okuduğum 4. ve açık ara en sevmediğim kitap oldu. Kitap sürükleyici başlıyor ve devam ediyor ama gerek tekrarlanan olay örgüsü, gerek plot twistin saçmalığı, gerek ana karakterimizin afedersiniz mallığı beni çok gerdi. Hayır aslında kitabın psikolojik problemlerin genetik aktarımına falan değinmesini (josh) sevdim ama yok ya gerçekten plot twistinde değişik bir olmamışlık var. Kitaplarda beklediğim plot twistler “ohaa nası ya, çok mantıklı” gibi ama bu kitap “hasss ordan saçmalığa bak” dedirtti. Başka bi şey demeye gerek yok okurken keyif verdi ama sonu beni diğer kitapları gibi almadı diyebilirim.