Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 12 Şubat 2026 22:49 Muhteşem Gatsby’i büyük bir beklentiyle okudum ama itiraf edeyim,okurken zaman zaman fazlasıyla durağan buldum ve çok sıkıldım...
Parıltılı partiler, zenginlik ve ihtişamın arasında aslında derin bir yalnızlık ve boşluk anlatılıyor.Gatsby’nin Daisy’ye duyduğu saplantılı aşkı,bana göre bir insandan çok bir hayalin peşinden koşmayı simgeliyor. Ne kadar görkemli görünse de kitabı okurken o kadar sıkıldım ki anlatamam..
Şu ana kadar okuduğum en sıkıcı klasiklerdendi diyebilirim,filmini izlesem aynı şeyi düşünür müyüm onu bilmiyorum..
Keyif aldığım bir kitap olmadı neticede..
Herkese keyifli okumalar dilerim