Sıkıcı bir kitaptı:(
Puan vermedi·176 syf.··
2026 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2026 22:49
Muhteşem Gatsby’i büyük bir beklentiyle okudum ama itiraf edeyim,okurken zaman zaman fazlasıyla durağan buldum ve çok sıkıldım... Parıltılı partiler, zenginlik ve ihtişamın arasında aslında derin bir yalnızlık ve boşluk anlatılıyor.Gatsby’nin Daisy’ye duyduğu saplantılı aşkı,bana göre bir insandan çok bir hayalin peşinden koşmayı simgeliyor. Ne kadar görkemli görünse de kitabı okurken o kadar sıkıldım ki anlatamam.. Şu ana kadar okuduğum en sıkıcı klasiklerdendi diyebilirim,filmini izlesem aynı şeyi düşünür müyüm onu bilmiyorum.. Keyif aldığım bir kitap olmadı neticede.. Herkese keyifli okumalar dilerim
Muhteşem GatsbyF. Scott Fitzgerald · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202526,9bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.