Kitapları tabiki başka insanların neler yaşadığını anlamak için de okuyoruz ama Görmek kitabında geçen seçim atmosferi ve sonrasını yaşarken boğulacak gibi oldum
Türkiyede de fazlasıyla yaşadığımız için bazı şeyleri sabırlı olduğunuz bir dönemde okumanızı tavsiye ediyorum.