Şermin Yaşar in okuduğum ikinci kitabı. Yazarim kalemi çok iyi. Gerek anlatımıyla gerekse konunun seçimiyle sizi kitabin içine çekiyor ve neredeyse bir solukta okunuyor.
Bir aile kaç yerden dağılabilir. Aynı çatı altındasin ailesin ama sadece görünürde. Kan bağı var sadece . Aynı yastığa baş koyduğun bir eşin var ama eşin değildir. Herkesin birbirinden kaçıyor. Kardeşinden eşinden çocuğundan hatta anan ve babandan.
Ebeveynlerin dikte edilmesiyle kurulan hayatlar ve onlar istiyor diye mutsuzluğu kabullenmis olmak. Böylece sürüp giderken bütün sırlar açığa çıkar. Demek ki bundan böyle olmuş denilen meseleler. Bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Çok Güzeldi.