3/10
·57 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
Bu kitabı büyük bir merakla elime aldım çünkü pek çok kişi tarafından övüldüğünü duymuştum. Ancak ne yazık ki benim için oldukça zorlayıcı ve sıkıcı bir okuma deneyimi oldu. Kitap boyunca yazarın babasıyla olan çatışmasını, kırgınlıklarını ve içsel hesaplaşmasını okuyoruz; fakat anlatım dili bana fazlasıyla ağır ve tekrar eden geldi. Metin, duygusal olarak yoğun olsa da bu yoğunluk bir noktadan sonra tekdüzeleşiyor. Sürekli aynı kırgınlıkların ve suçlamaların farklı cümlelerle ifade edilmesi, ilerleme hissini zayıflatıyor. Anlatımın fazlasıyla içe dönük ve detaycı olması da okuma sürecini benim için yorucu hale getirdi. Bazı bölümlerde düşünceler gereğinden fazla uzatılmış gibi hissettirdi. Elbette eserin psikolojik derinliği ve samimiyeti takdir edilebilir. Yazarın iç dünyasını bu kadar açık bir şekilde ortaya koyması cesurca. Birçok okur bu yönünü güçlü ve etkileyici bulabilir. Ancak benim için metinle duygusal bir bağ kurmak zor oldu. Anlatım dili ve tempo bana hitap etmediği için kitabı okurken sıkıldım. Kısacası, edebi ve psikolojik açıdan önemli bir eser olsa da kişisel olarak beklentimi karşılamadı. Daha akıcı ve olay örgüsü güçlü kitapları tercih eden okurlar için zorlayıcı olabilir.
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254,1bin okunma
··
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.