Merhabalar, sesli kitap olarak dinlediğim Gogol’un Palto’sunu bitirdim.
Neden bu kitap ile bu kadar geç kaldık birbirimize bilmiyorum, belki de doğru zamanı benim için bu andı. Çok beğendiğim, dinlerken gerçekten hikayede hissettiğim bir kitaptı.
Sizinde keyifle okuyacağınızı düşünüyorum.