·134 syf.····Okunma: 13 Şubat 2026 18:56 Fırtına öncesi sessizlik.İsmi uyumlu olmuş.Bi öncekine göre mola tadında bi bölümdü.Aksiyonu yine boldu ama gelecek tehlikeye karşı hazırlık daha çok yer kapladı.Ve son sahnede de fırtına kendini gösterdi.İlerki bölümde neler olabileceğini bilsem de heyecanım hiç azalmıyor.Seriye devam :)