Kitabı bitirdikten sonra keşke İstanbul’da olsam ve Eyüp Sultan’a gidip hissettirdikleri için teşekkür etsem dedim.
Akıcı, sürükleyici ve bilgilendirici bir kitap. O dönem ve o dönemde yaşayan insanların manevi zenginliğini görmek isteyenlerin keyifle okuyacağını düşünüyorum.