Puan vermedi·180 syf.····Okunma: 22 Ocak 2026 05:01 Shakespeare'den yine mükemmel bir klasik! O kadar akıcı bir oyundu ki tek seferde okudum bi̇tti̇.
Oyun eserlerini, hele bir de böyle klasikleri, okumakta zorlanırım, bir şey anlamam sanmıştım ama asla öyle değilmiş. Çok güzel okutuyor, çok güzel anlaşılıyor. "Sadece konuşma metni ne kadar hikâye anlatabilir ki?" diye düşünmeyin. Okuyun!..
"Oyun okumak istiyorum ama hangisini okusam acaba?" diye soracak olursanız da Shakespeare'i canı gönülden tavsiye ederim. Bu okuduğum ikinci eseriydi. Daha önce "Romeo ve Juliet"i okumuştum. Her ikisi de başyapıt diyebilirim. Onun yorumu da sayfamda mevcut, bakabilirsiniz.
Sevgiyle...