·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2026 15:24 Üniversiteden sonra neredeyse hiç roman okuyamadım. Roman karakterlerinin çok detaylı özellikleri ve uzun mekan tasvirleri beni romandan soğutmuştu. Fakat Sibop kitabını, eğlenceli ve samimi dili sayesinde bir çırpıda bitirdim. Argo dilinin bu kadar yoğun ve kaliteli kullanıldığına ilk defa şahit oluyorum. Her ne kadar sokak ağzı baskın da olsa, kitap karakterlerin hergünkü sıradanlığın çok güzel resmediyor ve bize de kendi hayatımızla karşılaştıracak bir tuval bırakıyor. Kitabın bazı yerlerinde, duygusal olarak alçalıp yükseldim: "Ah be Orhan, ah be Orhan." Ablasının kardeşi romantik Orhan, sibop Orhan. :)
Şimdilik 9 puan veriyorum. Fakat hiçbir kusuru yok. Belki kitaptan fazla etkilendim. Kitabı bir daha okursam, o zaman 10 puan veririm.