·292 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2026 16:13 Serinin ilk kitabı olan Yılanların Öcü ‘nü okuduktan sonra bu kitaba başladım ve bitirdim.Toplumcu gerçekçi yazarların eserlerini okurken gelir üzerinize kaya oturur,öyle bir ağırlık.Burada da Irazca’nın dirliği için verdiği mücadeleyi okurken iç sıkışmasını hissediyor sanki görüyoruz.
Karataş köyünde öyle bi yokluk ve acımasızlık hali ki okurken burnumun direği sızladı.Her şeye rağmen iyi ve vicdanlı insanların varlığını da romanda hissediyoruz .Kaymakam Orhan bu konuda sembolik bir karekter oluyor .
Son olarak yazarın dili ve anlatımı sade ,içten ve akıcıydı . Uzun süre etkisi devam edecek bir eser olmuş …