Kitabı nihayet bitirdim .Yazarın ilk kitabı “ Körlük “ ü okuduktan sonra birkaç eserine daha şans vermek istedim .Normal akışın dışında farklı bir tarzda kitaplar oluşturmuş .
Kabil ‘e gelince beklentimin altında kaldı diyebilirim . Kitaba güçlü bir giriş yapılmış fakat sonrasında benzer durumlar ve olaylar ya da diyaloglar tekrarına düşmüş .Bazı yerlerde yazar oldukça ileri gitmiş inanç konusuna darbeler indirmiş .Velhasıl okunur ama fazla beklentiye girilmemeli