Fatma aliye kaleminin üstü gelmeyeceğini bu kitap ile kesinleştirdim bu arada(spoiler) evlenene kadar çok sıkıcı bence ama ondan sonrası nasıl aktı anlamdım açıkçası.Fatma aliyenin en büyük sıkıntısı bence az kitap yazması ve kitapların kısa olması çünkü insan nasıl bitirdiğini anlayamıyor..