Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 09 Şubat 2026 14:42 Jean-Louis Fournier'den yine cok severek okuduğum bir kitap #bekleyecekvaktimkalmadiartik
Bu sefer konu sabır ve beklemek-acele etmek- üzerine. Yine kendine has üslubu ve yazım tarzı ile sizi gülümsetirken düşünmeye itiyor. Fournier çok derin ve anlamlı bir konuyu bile o kadar sade ve normal bir şekilde hafif bir espri ile anlatıyor ki bir müddet cümleye bakakaliyor insan. Bazen uzun uzun yazmadan da düşündürüyor yazarlar. Bu tarz okumalar da en keyif aldıklarım. Eğer yazarın kalemi ile tanışmadıysanız bir bakın derim ,pişman olmazsınız