Puan vermedi·239 syf.····Okunma: 15 Şubat 2026 19:34 Başta bir deniz hikayesi okuyorum sandım ama adam resmen dünyayı o geminin içine sığdırmış. O kaptan, o garip mürettebat derken ne yapacağımı şaşırdım. Kitabın ismindeki numara bile acayip; İbranice 'Emet' yani hayat demekmiş, başındaki harf gidince 'Met' yani ölüm kalıyormuş. Gemi de aynen böyle; hem canlı gibi hem de içinde herkesin öldüğü bir tabut.Hayat da öyle. O gemi, bitmek bilmeyen rota ve döngü, insanların çürüyüp geminin bir parçası olması falan mükemmeldi. Bir yere vardıkları da yok, denizin ortasında sürekli bir döngü dönüp duruyor. Dili başta biraz yordu ama o karanlık havaya girince insanı resmen hapsediyor. Kitabı kapattım ama hala o geminin ambarındaymışım gibi bir ağırlık var üzerimde.