İsmi ilgimi çekmişti. Kitabı bir serinin son kitabı olduğunu bilmeden okumaya başlamıştım yarısında farkedip ilk kitaplara döndüm.
Kitap serisi okunması kolay edebi olarak çok derinlik içermeyen bir hikaye anlatıyor.Her kitapta yazar başka başka anlatım yöntemleri seçmiş gibi.
Çok derinleşemese de varolan sosyal normlarda,kapitalizm ve ömrümüzü heba ettiğimiz para kazanmak ve harcamak üzere kurulmuş düzene eleştirel bakış açısını sevdim .Sonunda nereye bağlanacak diye merak ettim,son kitapta dibe vuruşu biraz abartılı olmuş gibi.
Hep hem kendi istediği yaşantıyı yaşayarak ailesiyle ortak bir yapı kuracağını düşündüm ama malesef Dopler bunu başaramadı…