Yazarın, fikirlerini lirik bir dille anlattığı şiirsel bir kitap. Halil Cibran üslubu bu.
Aşağıya kitaptan bir pasaj bırakıyorum.
"Ben kayıp olan insan kalbiyim, insanların emirlerinin menfur zindanlarına hapsolmuş, dünyevi bir otoritenin zincirleri ile bağlanmış, dili düğümlenmiş ve gözleri kör edilmiş , gülmekte olan insanlık tarafından öldürülüp unutulmuş bir kalp. "
(sayfa 30 )