·405 syf.····Okunma: 16 Şubat 2026 00:45 filmi geliyor diye gecen ay bitirmeyi planlerken rs’ye girip anca bu ay bitrebildigim kısacası elimde surunen o kitap.. kitabın genel o sisli atmosferini ben sevdim acıkcası aynı sekilde kitabı da lakin karakterleri anlayana kadar canım cıktı gercekten bi an durup “o onun abisi o onun babası” oldum cidden ve soy agacını inceleyip o sekilde okumaya devam ettim.. belki benim icin yanlıs bi zamandı o yuzden kitap pek akmadı sonlara dogru bunaldım acıkcası ve ben kitabı bilmeden yani daha dogrusu klasık bir ask romanı okuyacagımı dusunerek baslamıstım beklemiyordum bu kadar kötülük ve intikam hic bir karakteri sevemeyip ozelliklede ya heathcliff? sen saka mısın ya senin kadar asagılık komplekslisini görmedim rahatsız edicisin. evet oylesin kimseyi haklı buldugumdan degil ama bariz belli kotulugude gecmisinden dolayı gormezden gelemem. gercek bir rad flagsin ! sadece o da degil ask ve nefret duygularının aslında sadece kendilerine de zarar vermedigini gormus oluyoruz bu sayede gercekten farklı duygular buldugum bi kitaptı o yuzden uzun sursede benim icin ozel bi kitaptı ancak filmi icin aynı seyı dıyemeyecek gibi hissediyorum henuz izlemedim belki biraz on yargı ama suan cok bir umudum yok yine de izledikten sonra da dusuncelerimi paylasırım
biraz karısık bir inceleme olmus olabilir benim yorumlarım bu kadardı 🩵