Uzun zamandır listemde olan, ilgimi çeken bir kitaptı. Kütüphanede görünce okumaya karar verdim. Romanın dili kolay bir şekilde anlaşılabilir, oldukça da akıcı bir kitap. Romanda sadece bilimsel bir deneyin sonuçlarını görmüyoruz. Bu deneyin yaratıcı, yaratık ve toplum için fazlasıyla yıkıcı sonuçlarını da görüyoruz. Eserimizde toplumdan dışlanmanın, aidiyet hissedememenin, sevgisizliğin ve yalnızlığın yaratık üzerindeki etkilerini görüyoruz. Aynı zamanda kitabı okurken kötülük doğuştan yaratılışımızla birlikte mi gelir yoksa acı deneyimlerimiz ve toplumun bize karşı davranışları mı bizi kötüye dönüştürür diye sorguluyoruz. Bence oldukça etkileyici ve düşündürücü bir kitap. Herkesin okumasını öneririm.