KIRMIZI GÜLLER ÇABUK SOLAR IV
~Mevsimi Bahardır Aşkın~
Herkese Merhabalar...
Bir devir daha bitti.
Evet evet bitti ya Kırmızı Güller Çabuk Solar serisine veda ettik.
Yorumdan ziyade bir iç döküş yapacağım.
Zaten kitabı okuyan okuyacak okumayan okumayacak ki okumayan çok şey kaybedecek benden söylemesi...
Her kitapta kendini katlayan son kitap ile Everest'e tırmanıp, harika atmosferi ile yüzümüzde tebessüm, kalbimizde huzur bırakan bir seri oldu.
Öyle sade ama aynı zamanda öyle dolu ve derin içimizden taaa içimizden olan karakterler, yaşananlar ile kitaplığımızda yer açtığımıza pişman olunmayacak bir dörtlü.
Zaten ilk kitabı okuyan hemen devamı gelsin der akabinde çıkanlar içinde öyle.
Bu seri de en sevdiğim yanlardan biri de tabi ki aralarının uzun olmaması oldu.
Zaten okurken mutluyduk tamam acı olaylar için demiyorum anlayan beni anladı.
Ama peşpeşe çok beklemeden gelmiş olması ise içimizin yağlarını eritti.
O dönemi çok güzel ele alan gerek karakterleri gerek ambiyans olarak bizi o yıllara ışınlayan yazara çok teşekkür ediyorum.
Her veda bir başlangıca davettir umuyorum ki yeni kitaplarını tez zamanda buluşturur.
Bu kalem hep yazsın biz de hep okuyalım.
Evet şimdi kısa da olsa son kitaptan bir kaç şey söylemem gerek diye düşünüyorum.
Mutlu son
Sizce bu yeterli mi?
Bence nokta atışı olur.
Öyle güzel mutlu sona doğru gidiyoruz ki geçmişe misafir olup, şimdi de soluklanıp geleceğe doğru adım adım yol alıyoruz.
Bu kitapta herkes layığını buldu.
Kimi yok oluşu ile kimi mutluluğu ile.
Hak eden hak ettiğini yaşadı.
Bu serinin yeri kalbimde hep başka kalacak.
#kırmızıgüllerçabuksolar4 #mevsimibahardıraşkın #seldacacomments #reklam değil #tavsiye