·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2026 00:53 Şermin Yaşar dili ve anlatımı diye bir şey var.Sade,akıcı,bugünü sorgulayan,sorgulatan…Kültürel değerlerimizi,geleneklerimizi yitirdiğimiz bu dönemde kaybettiklerimiz ne varsa kazanmalıyız, kurumalıyız.İnsanların karşı taraftan beklentilerimiz hiç bitmiyor ya bizden de beklentilerimiz olacağını düşünmememiz gerekiyor.Olaylara ve durumlara sadece kendi açımızdan bakmamalıyız.Elimizdekilerin kıymetini bilmeliyiz.