7/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2026 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 00:53
Şermin Yaşar dili ve anlatımı diye bir şey var.Sade,akıcı,bugünü sorgulayan,sorgulatan…Kültürel değerlerimizi,geleneklerimizi yitirdiğimiz bu dönemde kaybettiklerimiz ne varsa kazanmalıyız, kurumalıyız.İnsanların karşı taraftan beklentilerimiz hiç bitmiyor ya bizden de beklentilerimiz olacağını düşünmememiz gerekiyor.Olaylara ve durumlara sadece kendi açımızdan bakmamalıyız.Elimizdekilerin kıymetini bilmeliyiz.
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.