kitap incelemesii
6/10
·384 syf.··
2026 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 04:30
evett yine gece yarısı bitirdiğim bir kitap. güzel bir başlangıç kitabıydı bence. kitabın konusunu beğendim, alışılmışın dışındaydı biraz. yazarın üslubu çok basitti sadece ama bu kitaptan önce üslup ve özellikle de konu bakımından yoğun bir kitap okumuş olduğumdan bu benim işime bile geldi açıkçası. ama karakterler çok yüzeysel yazılmış. başkarakterden tut yan karakterlere kadar. yazarın basit üslubundan da kaynaklı bu tabii. umarım diğer kitaplarda bu durum düzelir. kitap üslup bakımından yetersiz olduğundan kitabı kurtaran şeyin ilgi çekici konusu olduğunu düşünüyorum. *hafif ölçekte spoilerr!* bu arada kitty’nin benjy’den bir an önce ayrılmasını talep ediyorum çünkü onlardan gına geldi bana. şu benjy’nin hiçbir işe yaradığı yok, sadece kötü karakterlerimizin kitty’i tehdit ederek bir şeyler yapmaya zorlaması için ismini andıkları bir eleman. yok öldürürüz, yok başkayer’e götürürüz. ay artık ne yapıyorsanız yapın bu elemandan kurtarın bizi. kitty’nin de haberi yok ama acil kurtulması lazım bu arkadaştan. yoksa kitap sonuna kadar kitty’nin her sayfa başı sürekli başı belada olan benjy ile tehdit edilmesini okuyacağız.
Duygu ve Düşünce
PiyonAimee Carter · Ephesus Yayınları · 20164,416 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.