Kadın okurların düşüncelerini alabilirim :)
Bir erkek, her türlü gerçeği kavramakta ne kadar yetenek sahibi olursa olsun, yine kadınlarla ilgili bazı önemli noktalarda mutlak yanılır sanırım. Bir kadının kadınlık duygularında o kadar derin incelikler vardır ki onları gerçek meziyetleriyle anlayabilmek için yine kadın olmak, yani az çok o hastalığa tutulmuş bulunmak gerekir. Bir kadının kadınlığıyla ilgili derdini ancak başka bir kadın anlayabilir. Bu gibi hususlarda kadının hekimi yine kadın olmalıdır.
Sayfa 18 - Atlas Kitabevi·Kitabı okudu
Alıntı
··
1 +1'leme
·
3.611 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kadın olsun erkek olsun ne kadar farkındalığı fazla olsa da karşı cinsin deneyimlerini kavramak bence zor. Sezgisel olarak bir kadın başka bir kadının kırgınlıklarını, sıkıntılarını daha kolay anlayabilir. Erkek için de bence durum böyle. Çünkü ortak deneyimler anlamayı kolaylaştırır. Merhem olmak noktasındaysa önemli olan; dinlemeye ya da anlamaya niyetli olmak, diye düşünüyorum. Eğer karşı taraf o derdi sahiplenip, yardım etme noktasında yaklaşıyorsa; problem çözülmese de ruh hafifler…
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Çok güzel açıkladınız Özlem Hanım teşekkürler 🙏👌
Kadından kadına değişir. Anlamak, derman olmak isterse olur. Yoksa bazen en derin yarayı yine kadın açar. O yüzden bir çok şeyin bence kadını erkeği yok. Yürek meselesi.
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Güzel yürekli insanlara selam olsun öyleyse 🤍✌️✌️
Oldukça göreceli, bazı konularda evet kadını kadın anlar ama bunu her şeye indirgemek doğru gelmedi bana. Kadın erkek cinsiyet farketmeksizin bence insan insanı yarasından tanır ve oradan anlar.
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Güzel yaklaşım Hocam tebrikler 🙏👌
Anlayisunuz anlayisunuz da ,işunuze gelmiyi.🤣🤣
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
EMİNE ÖZTÜRK rica ederim keyifli okumalar 😊🙏✨
Gönüllü olmak gerek anlamaya, ayrı yaratılmışız nihayetinde, ayrı noktadan aynı yere bakabilmek mühim olan sanırım, aklınla yargılamadan gönüllü olarak varlığına talip olduğun insanı anlamak farklılıkları düşünerek olabilir ancak...
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Aynen öyle. İyi niyet ve empatiyle herkes azami ölçüde birbirini anlayabilir.
Reklam
Ben kesinlikle katılıyorum bence erkeklerin kadınları anlaması eşyanın tabiatına aykırı. Ve kadınların da onlar anlaması.
Bunu bir eleştiri olarak değil, var olan bir gerçek olarak söylüyorum. Yani nir erkeğin beni anlamasını beklemek bence boşuna bir beklenti. Aynı şekilde onun da bunu benden beklememesi lazım.
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
@Muberraselcuk aynen öyle yine de mümkün mertebe orta noktada kesişmek lazım