·104 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 17:24 Okurken kahramanın kafasının içinde yaşıyoruz. Başlangıçta herşey anlanabilir durumdaydı. Karakter kendi hayatıyla ilgili birçok şeyi unutmuş ve hatırlamaya çalışıyordu. Ortalara doğru karmaşıklaşmaya başladı. Sonlara doğru okuduğumuzda cümleler daha karışıyor, karakterin psikolojik değişimine şahit oluyoruz. En sevdiğim kısmıda bu oldu. En sona geldiğimizde, özellikle son 5 sayfa, artık adam deliriyor gibi ne anlattığını anlayamıyorsunuz kafası çorba oluyor. Şahsen sonda geçen çoğu olayı anlayamadım. Sürükleyici değil sadece biraz mental gerekiyor.