Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 16 Şubat 2026 20:00 Ne kadar zarif bir kitap. Yalansız, kavgasız, saf temiz halini görüyoruz. Ulaşmanın aşırı kolay olduğu bu zamandan sadece mektup yazarak haber alınan, adres değişikliğini mutlaka sonunda haber eden, emojinin olmadığı iki aşığın mektuplarını okuyoruz..
Edebiyatçı olduğundan mı yoksa temiz sevdiğinden mi veya dönem şartlarının gereği mi bilmem aşırı beğendim ilişki dinamiklerini..
Kızlarımıza (ben de dahil) Sabahattin Ali gibi seven beylerin çıkması dileğiyle..
Erkolar sizi Allah bildiği gibi yapsın :)