Eserleri genellikle psikolojik tahliller içeren ve ortak özellik olarak melankoli, trajedi, dram kavramları etrafında şekillenen yazarımız, Hans MÜLLER'e ithaf ettiği ve "ağrılı çocuğu" olarak nitelendirdiği, 23 yaşındayken yayımlanan, ilk düzyazı eseri olma özelliği de taşıyan bu kitabında, farklı dinden iki insanın dostluğunu anlatırken, onların yalnızlığının ve çevrelerine olan yabancılığının altını bir genç kızın ruhsal değişimi üzerinden çiziyor....
Kısa, akıcı ve okuru sıkmadan metnin içine alan, keyifli bir yolculuktu. Herkese keyifli okumalar dilerim....