·639 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 20:56 Bence serinin en sıkıcı kitabıydı. Çok fazla karakter girdi çıktı çok fazla dağıldık. Ama asıl kişilerden de uzaklaştık. Hürü ana ve son kısımlarda atladım artık dayanamadım. Ve kafamda çok fazla soru ile bitti ama bitmeyen bir hikaye kabul ediyorum ama en azından ilk kitaptaki oğlundan bir haber alsaydık vs