·248 syf.····Okunma: 15 Şubat 2026 22:52 Kitabı okurken bir otobüs yolculuğu yapar gibi hissettim. Hani yanınıza bir insan oturur size hayatını anlatır tam o tattaydı. Sonra hep aklınızda kalır hikayesi nasıl oldu, nasıl devam etti diye ama hikayenin sonunu bilmezsiniz. Aklınızda yarım kalır..