·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2026 22:05 Çoğu Sarah Jio romanına göre daha farklı bulduğum bir kitaptı. Ama sonu beni hüngür hüngür ağlattı diyebilirim.
Kailey,nişanlısı Ryan'la evlenmek üzere olan,ama hala kalbinin bir parçası eski aşkı Cade'de olan genç bir kadındır.
Yıllar sonra Cade'i evsiz bir halde sokakta bulur ve kitap sizi içine alır.
Her zamanki gibi konusu,kurgusu sağlam bir kitap,içerik açısından Sarah Jio'yu çok seviyorum. Fakat bence diğer romanlarından daha yavaş ilerleyen bir kurguydu ve diğer kitaplardan bir tık farklı olarak sona doğru ağzımı açık bırakan bir gerçekle karşılaşmadım,hep öyle oluyordu çünkü.
Fakat,sonlara geldiğimde fikrim hemen değişti çünkü Cade'in Kailey'e yeşil deniz kabuğunu bulmak için kumsala gidip can verdiğinde gözyaşlarımı tutamadım.
Yine bir Sarah Jio klasiği,okuduğum için mutluyum:)