·622 syf.····Okunma: 18 Şubat 2026 01:44 Tatlı bir tembelliğin adıdır Oblomov.
Aslında bence sadece tembellik hakkında değil,Rusya’nın üzerine çökmekte olan nihilizmin habercisi niteliğinde bir eser olmuş.Anton Çehov,Dostoyevski gibi yazarlar boşuna övmemiş.Dönem dönem tekrar okunmalı.