Ferdi ve Feride'nin kaybeden gerçek üstü sevgisine şahitlik ettim.Üniversite yıllarına tanışan bu iki genç, henüz ilişki, sevgi, aşkı tam anlamıyla bilmeden birbirlerini nasıl kaybettiklerini anlatıyor. Üniversite yıllarında tanışan çiftimizim kısa bir süre sonra bazı sebepler nedeniyle hayatları birbirinden kopar. Ferdi Zürich'e yerleşir. Feride ise Ankara'da kalır.
18 yıl sonra Feride Zürich'e Ferdi'yi görmeye gider. Kitabımızda 18 yılın yalnızlığı, özlemi, hesaplaşması var. Geçen bu süre zarfında aşkları ve özlemleri artarak devam etmiştir. Feride'nin kısa ziyareti tam eski türk filmi tadında, hem keyifli hem de üzücüydü. Kitapta ara ara kadın erkek arasındaki cinsiyete bağlı farklılıkları vermesi de ayrıca keyifliydi. Sonunda Feride'nin vedası.....Benim eski türk filmlerindeki saf sevgiyi ve kavuşulamamazlığı yaşadığım bir kitap oldu. Her yara zamanla maalesef iyileşemiyormuş