Bu kitap bana gerçekten çok iyi geldi. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım olan bir dönemde okudum ve tam anlamıyla içine çekti. Polisiye sevenler kesinlikle sevecektir. Üstelik işin içinde tarih olması da ayrı bir güzellik katmış.
Kurgusunu çok beğendim. Komiser Demir ve çalışma arkadaşları çok güzel anlatılmış, karakterler oldukça gerçekçi. Olayların ilerleyişi sürükleyici ve merak duygusu hiç kaybolmuyor.
“Katili buldum” dediğim yerde ters köşe oldum. O detay gerçekten çok iyiydi. Cinayetlerin işlenişi, ince ayrıntılar ve soruşturmanın adım adım ilerlemesi çok başarılıydı.
Polisiye sevenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Akıcı, merak uyandıran ve keyifle okunan bir kitap.