·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2026 00:22 Kitabın arka kapağını okuyunca biraz daha farklı bir hikaye bekleyerek okumaya başladım. Aslında birinci bölüm, kaçıran adam kısmı çok güzeldi. Ama ikinci bölümü, kaçırılan kız bölümünü sevemedim. Üçüncü ve dördüncü bölümler kısacıktı zaten. Üçüncü bölümü okurken final bölümü için keşke böyle olsa diyerek sonunu tahmin edebildim.
Bana göre, daha çok psikolojik gerilim kitabıydı. Akıcı bir dille yazılmış.
1963 yılında yazıldığı düşünüldüğünde bazı film ve dizilere ilham kaynağı da olmuş olabilir.