Puan vermedi·584 syf.····Okunma: 19 Şubat 2026 00:00 Her ölümü içselleştiren biri olarak yoldan geçen ve akışa bir cümlelik etkisi olanların dahi öldüğü bir romanı okumak biraz melankolik oldu benim için. Kurgu ve akış muazzam, alışana kadar bekledikten sonra kitabın geçtiği yer, dönem, olay örgüsü ve kıyafetler içinde buldum kendimi. Okumaya ara verdiğim anda bir film sahnesini durduruyor gibi net kaldı resimler hep aklımda. Benim içim çok güzel bir deneyim oldu.