·48 syf.····Okunma: 19 Şubat 2026 12:40 Kitapla ilgili oldukça fazla olumsuz yorum gördüğüm için endişeyle başlamıştım fakat beni şaşırttı. 4 farklı oldukça kısa öyküler var ve herbirinde de bir karakterin iç dünyasında karşısındaki kişiye kırgınlığını yaşadığı anlar anlatılmış. Örneğin, ilk öyküde sanatçı eşine, kendisini yeterince takdir etmediği için kırgın, ikinci öyküde Güneş karakteri kardeşine göre şişman olduğu için dışlandığını hissediyor ve buna kırgın... Bu kırgınlıkları içten içe yaşamaları kitabı da oldukça kırgın hale getirmiş bence. Ben sevdim