Askında Oblomov her şeyin gayet de farkındaydı..ve herşeyi bilmesinden dolayı oluşan bir “TÜKENMİŞLİK” içindeydi..Ve Oblomov’luk bulaşıcıdır.sonunda Olga nın da ona benzemesi de öyle hissettirdi.
Harika bir yorum olmuş caniçim😍👏👌birlikte yine aynı satırlarda buluşmak dileğiyle 🫶🫠📖