·248 syf.····Okunma: 19 Şubat 2026 20:15 şermin yaşar’ın hikaye anlatıcılığını çok seviyorum. Farklı bakış açılarıyla empati kurarak kitabın sindirerek okunmasını sağlıyor. Fırat’a bayıldım .
Meltem’e sarılsam keşke.Selime teyze iyisin
hoşsun seviyorum seni de Yıldız’a çok ayıp ettin