dünyanın EN İYİ kitabı. Biraz abartı mı oldu? 2019'dan beri bu kitabı okumaya çalışan ama ilk bölümünü asla bitiremeyen biri olarak abartı yaptığımı söyleyemem. Hikayelerin hepsinin birbirine bağlanış biçimi ve finalinde elle tutulur hiçbir şey neredeyse öğrenemeyip tüm kitapta anlatıldığı gibi kafamda kurduklarımla kitabı bitirmek inanılmazdı. Sadece karakterleri birbirleriyle bağlamamış meslekleri de öyle güzel harmanlamış ki okurken ben şu an ne okuyorum demekten bitirdiğimde de tekrar okumam lazım demekten kendimi alamadım. Bu adam aynı ben.