FIRTINA ZAMANI
Herkese Merhabalar...
Bugün sizlere kalemini çok severek okuduğum yazarın yepyeni kitabı ile geldim.
Ahh öyle bir zamanda okudum ki çok eğlendim okurken.
Şehriye Melek beni ne güldürdü ya ehh bazen ayyy sevsem mi sevmesem mi bu kadını diye arada kalmadığım yerde olmadı değil hani
Ama her hali ile de sevdim.
Güzel ve dozunda komedisi ile sayfalar da su gibi akıp gitti.
Atmosferi resmen yaşadım.
Karadeniz'in o güzelliklerini de hissettim.
Serinin devamını merakla bekleyeceğim de kesin çünkü onların hikâyesi asıl şimdi başlayacak.
Eee ne de olsa birbirlerini yeni buldu sayılırlar.
Okuyunca anlayacaksınız.
Öğretmen & Asker
Şehriye Melek ve Tahir Bora
Şehriye el bebek gül bebek,pembiş pembiş büyümüş bir kızdır.
Ama artık babası işlerin ucundan tutsun ister eee bir de ortağının oğlu ile nişanlanmasını Şehriye ise ben kendi mesleğimi yapacağım der ama aradığı kriterde okul yoktur o ne yapsın.
Okulda çok çocuk var kabul mu etsin
Ahh Şehriye'm ya.
Okul yok olsa gideceğim deyince babişi kızını kırar mı?
Hemen Karadeniz de memleketinde köy okulu ayarlar Çamlıyayla bekle Şehriye geliyor.
İki Kocaman pembiş valizi ile yollara düşer.
Aaa bu arada en sevdiği renk pembe
Daha adımını atar atmaz işler ters gitmesin mi?
Neyse ki insanlar sıcak kanlı görev aşkı ki inadından vazgeçmeyen Şehriye için babasına kendini ispat etmek için az biraz dayanması gerek.
Tabi kredi kartları, arabası olmadan cebinde sadece maaşı vardır.
Ortama hemen ayak uyduran derslere başlayan Şehriye için asıl olay okula yapılan baskın ile başlar.
Çünkü onu kurtaran kişi geçmişinden gelen biridir.
Yıllar önce 'dünyada tek kalsan bakmam dediği' ve şimdilerde Yüzbaşı olan Tahir Bora Tunalı.
Ahh Şehriye zamanında pek büyük konuştun kızım.
Şimdi dönüp dönüp bakacağı bir adam olmuştu.
Veee neyse ki hala Şehriye'ye yanıktı.
Ama tanımamazlıktan gelmesi falan yok muydu hele o yaptığı şaka
Ayyy cidden eğlene eğlene, güle güle okudum
Ama okuyunca detayları tabi ki siz bulun.
Gönül ister neler neler yazayım okuyanlar bulun beni sohbetin dibine vuralım
Bu çifti ve bu hikâyeyi çok seveceksiniz benden söylemesi
#fırtınazamanı #seldacacomments