m

@maktub
Cenâb-ı Hak, müşterek ameli ve ortaklı kalbi sevmez. Ve Hak Teâla müşterek ameli kabul etmediği gibi, ortaklı kalbe de teveccüh eylemez.
·
25 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
m
Gönderi Sahibi
Cenâb-ı Hakk’ın müşterek ameli sevmeyişinin sebebi; böyle amel eden kimsenin insanlara yönelmesi ve bağlanmasıdır. Zira bu tarzda yapılan amel, çürük ve sakat olur. Nitekim ortaklı kalbin ilâhi lütuftan uzak bulunuşu da; sahibinin kendi nefsine itimat ve istinadı yüzünden hasta ve gayri müstakim olmasından dolayıdır.