Herkese Merhaba
Rüzgara dokunmak ve Rüzgarı yaşamak kitabı en sevdiğim yönü çok güçlü bir kadın karekteri konu alması oldu. Hem tacize uğramış hem de babası tarafından işkence görmüş bir kadının ayakları üzerinde muhteşem bir şekilde durması beni kendine hayran bıraktı.
Ne yazık ki bu durumdaki bir çok kadın Rüzgar gibi güclü duramayabiliyor. Ya da başkaldırsalar sonları ölümle sonuçlanabiliyor.
Her kadının okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Dile gelecek olursak gayet sade fazla ayrıntıya girmeden su gibi akıp giden bir dili mevcut.
Yazarın eline emeğine sağlık.