İlk defa Şermin Yaşar okudum ve çok beğendim. Çok gerçekçi bir kere. Gerçek hayatta da olaylar olur ve kimden dinlersen o haklı gelir ya sana, tam öyle bir durum. Kim anlattıysa on hak verdim. En çok da Ethem ve Nurten…Oldukça akıcı bir kitap, bayılarak okudum. Hatta son cümlesi ile bitireyim. “Çok bilmek de iyi değil, söyleme bilmeyeyim…”