Erzurum'da 119. Hafta - Filistin Yürüyüşü
Çok uzun zaman geçmiş olması yaşananların kanıksanmasını aklamaz. Bizler tekrar niyet tazelemeli, normalleştirmemek için bir şeyler yapmalıyız. Hareket halinde olmazsak yerimizde saymış olmayız, aksine gerileriz. Buyrun gelin meydanda ahitleşelim. Hiçbir şey yapmamaktan daha iyi olan bir şeyi, az da olsa devamlı yapalım
Filistin
··
610 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
اَلَا لَعْنَةُ اللّٰهِ عَلَى الظَّالِمٖينَۙ ٱمين