·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2017 00:00 Kitap hikaye olarak güzel ve iki farklı mekandan başlayan hikaye daha sonra birleştirildiği için karışık gibi görülebilir ama anlatımı basit,anlaşılır. Genel olarak kitabı beğenmedim inanılmaz sıkıcı mağara tasvirleriyle konudan alakasız paragraflar bu kitabı okunmaz kılıyor. Nicolai'nin daima okuyucuya övülmesi ve iğrenç arap düşmanlığı da cabası.
Dediğim gibi hikaye genel olarak güzel ve film olursa güzel bir yapım olabilir ama kitabı kesinlikle tavsiye etmem.